Bølers G14 spilte Panthers Cup i helgen og avsluttet med seier i bronsefinalen 🥉
Første kamp mot Drammen endte med et knepent tap etter sudden death, før guttene slo tilbake med seire mot både EB-85 og Skjetten i puljespillet. Semifinalen mot TNT endte 52–65, men i bronsefinalen – igjen mot Drammen – vartet guttene opp med en overbevisende 71–50-seier.
Moro med ordentlig matching mot gode lag og flott innsats gjennom hele helgen!